2011. március 14., hétfő

1.fejezet

Reggeledni kezd és Edward sehol ez nagyon idegesít és Cullenék is eltüntek lehet ,hogy vadásznak de az nem jó mert mindig szoktak szólni ha elmennek,na mingyegy megyek elrendezni emberi teendőimet.Éppen fürödten mikor egy hideg kéz érint meg  hátulról ,hátra fordultam ijedten és hát persze ,hogy Edward az.           Szia -köszönt szerelmem                  Szia -  köszöntem én is  majd megcsókoltam. Nem ellenkezett és rátapadt a számra. Hogy vagy - kérdeztem                 Meg vagyok . És te? - kérdezte                                     Meg vagyok mos hogy itt vagy.Nem mehetünk át hozzátok?  -kérdeztem                                   De persze Eme örülni fog neked  -mondta szerelmen. Majd megfogta a kezem .   Elindultunk Cullenékhez . Mikor oda értünk és beléptünk Emmett  megint kezdte a hülyeséget Mi van hugi Eddyke nem volt ott reggel ? Gondolom féltél mi?         Nem Emm nem féltem . Csak meg ilyedtem ,hogy hol van ennyi.Mert még mindig üldöz Victória és ha igy folytatja meg fog ölni   mindenkit.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése